Menu

Qeydiyyat Daxil ol
Avtomobildə benzin nasosunun qəfil "ölümünün" 5 ƏLAMƏTİ

Avtomobildə benzin nasosunun qəfil "ölümünün" 5 ƏLAMƏTİ

439 29 04 2020

Etibarlılığı ilə tanınan yapon avadanlıqları da tezliklə "öləcək"

Benzin yoxdur - hərəkət yoxdur. Ancaq mühərrikə verilən yanacaq öz axımı ilə verilmir: lazımi təzyiqi nasos yaradır, hansı ki, zamanla lazımsız olur. Benzin nasosunun "ölümünü" necə müəyyənləşdirmək olar? 

Azərbaycanlıların böyük əksəriyyəti yeni avtomobil ala bilmir: kimsə pul yığa bilmir, kimsə də istifadə olunmuş Mercedes-Benz markasına baxmayaraq eyni pula təklif edilən LADA-ya sahib olmaq üçün böyük məbləğdən ayrılmağa hazır deyil.

Kimin haqlı, kimin günahkar olduğunu müəyyənləşdirmək faydasızdır, çünki avtomobil almaq qərarı hər kəs üçün özəl bir məsələdir. Yalnız bir şey vacibdir: ən yaxşı avtomobilin - yeni avtomobil olduğunu bilmək. Axı, hətta ən etibarlı hissəsi bəzən təmirə ehtiyac duyur, bəzən isə tamamilə dəyişdirilməsinə. Bu qurğulardan biri benzin nasosudur.



Yanacaq pompası - düzgün istifadə 200.000 km məsafəni asanlıqla yerinə yetirəcək olduqca etibarlı bir qovşaqdır. Bəs düzgün istifadə nədir? Əvvəla, "lampa üzərində" hərəkətdən imtina: bir çox azərbaycanlıların sevimli əyləncəsi olan cihazın daim imkanlar həddində işləməsinə və yeganə şəkildə həyata keçirilən zəruri soyutmadan məhrum olmalarına səbəb olur. Yanacağın özü tərəfindən. Çəndə kifayət qədər yanacaq yoxdursa, nasos qızır. Beləliklə, ehtiyatı əhəmiyyətli dərəcədə azaldan əlavə aşınma var.

İkinci vacib məqam - çirkli yanacaq. Neft məhsullarının qalıqları toru - təmizləyici süzgəcin "gözünü" tutur və qurğunu intensiv olaraq lazımi təzyiq yaratmağa məcbur edir. Bu qədər sadə bir şəkildə, benzin nasosu yalnız iki və ya üç il işlədiyi müddətdə "zəiflik verməyə" qadirdir. Ancaq dərhal "ölmür": cihaz dəmir "məzarlığa" getməzdən əvvəl sürücünü bir neçə dəfə xəbərdar edir.

Avtomobil əhəmiyyətli dərəcədə gücünü itirdiyində benzin nasosuna diqqət yetirmək vacibdir: əvvəlki kimi sürətlənmir. Qovşağın aşınması silindrlərdə lazımi miqdarda yanacağın azalmasına səbəb olur, keyfiyyətsiz qarışıq yaradır. "Qaranquş" pis gedir? Hətta yüksək sürətdə adrenalin ilə təmin etmir? Onda yanacaq nasosunu hədəf tutaraq müayinəyə gedin.

Üçüncü əlamət - bu, mühərrikin qeyri-bərabər işləməsidir. "Babin"lər yaxşıdır, şamlar yenidir, yüksək gərginlikli naqillər isə yenicə dəyişdirilib. Hətta süzgəc - tər-təmizdir. Deyəsən, faciə nasosun son günlərini yaşadığı yanacaq çənində gizlənir. Çoxdan gözlənilən bağ evinə getməyə "hərəkətsizlikdən" imtina etməmək üçün benzin nasosunu müayinə etmək lazımdır.

Səhərlər mühərrikin qeyri-müəyyən işə düşməsi barədə də unutmayaq. Mühərrik bölməsinin bir çox "sakinləri" - batareya, şam, süzgəclər - buna görə cavabdeh ola bilər, lakin tez-tez problem yanacaq nasosunda olur. Yürüşü, iş rejimini və növbəti texniki xidmətədək kilometr sayını birləşdirməklə yanaşı, batareyanı doldurmaqla, heç bir müayinə aparatından istifadə etmədən "tapmacanı" özünüz də tapa bilərsiniz.

 

"Ölümündən" əvvəl benzin nasosu səs-küy salmağa başlayır. Bu "ölümdən əvvəlki naləni" eşitmək üçün sadəcə radionu söndürün: arxa oturacağın altından gələn səs o qədər aydındır ki, evinizin həyətinə dönmədən xidmət mərkəzinə gedə bilərsiniz. Sabah səhər yanacağın silindrlərə girməyəcəyi ehtimalı var.

Və nəhayət: mühərrik həmişə düzgün işləməlidir. Qızanda bir az "aqressiv", boş dövriyyələrdə isə bir az "nəzakətli". Əgər bu dövrələr birdən-birə üzməyə başlayarsa, ancaq tıxacda əyləci nəinki buraxmamalı, hətta düz yolda qaz əlavə etməli olsanız, ustanı ziyarət etmək dərhal planlaşdırılmalıdır. Etibarlılığı ilə tanınan yapon avadanlıqları da tezliklə "öləcək".