Menu

Qeydiyyat Daxil ol
Avtomobilə soyuducu mayeni əlavə edərkən sürücülərin etdiyi 4 SƏHV

Avtomobilə soyuducu mayeni əlavə edərkən sürücülərin etdiyi 4 SƏHV

2005 11 02 2020

Mühərrikin soyutma sisteminə soyuducu maye əlavə etmək bir elmdir

Avtomobildəki əsas işçi mayeləri texniki xidmət zamanı dəyişilir və əlavə edilir. Ancaq xidmət dövrü arasında mühərrik yağının, yuyucu, əyləc və təbii ki, soyutma mayelərinin səviyyəsini izləmək öhdəliyini avtomobil sahibi daşıyır. Ancaq bütün sürücülər bu prosedurları necə edəcəyini anlamır.

 

Təəccüblənməyin, amma mühərrikin soyutma sisteminə soyuducu maye əlavə etmək bir elmdir. Avtomobil aldıqdan sonra yeni hazırlanmış avtomobil sahiblərinin əksəriyyəti bunun bir texniki xidmətdən digərinə asanlıqla gedə biləcəyinə inanırlar.

 

Kapotu qaldırmadan təkərlərin bütövlüyünü ən azı gözə yarı şəkildə qiymətləndirmək olar. Onda, işləyən mayelərin səviyyəsini yoxlamaq üçün mühərrik bölməsinə baxmamaq mümkün deyil. Lakin sürücü bunu etsə də, sonrakı hərəkətləri çox güman ki, səhvlərlə müşayiət olunur. Məsələn, soyuducu təchizatı ilə doldurma prosesini və avtomobil sahiblərinin etdikləri oxşar səhvləri götürün.

Qaynar duş

Mühərriki işə salmağı planlaşdırmadan əvvəl antifriz səviyyəsini səhər yoxlamaq yaxşıdır.

Birincisi – soyuducu mayenin soyuqluq səviyyəsinin göstəriciləri ən doğru olacaq. Çünki qızdırıldıqda maye genişlənmə xüsusiyyətinə malikdir, işlək mühərrikdə isə genişləndirmə çənindəki səviyyə düşə bilər - mayenin bir hissəsi mühərrikin soyutma sisteminə daxil olur.

İkincisi – mühərrik işləyərkən sistemdə heç bir təzyiq yaranmayacaq. Beləliklə, genişləndirici çənin qapağını açmaqla, siz özünüzü və başqalarını zəhərli qaynar su ilə islatmayacaqsınız.

Maili yerdə əlavə etməyin

 

Genişləndirici baka antifriz tökməzdən əvvəl avtomobilin düz bir səthdə olduğundan əmin olmalısınız. Əks təqdirdə, avtomobildə soyuducu mayenin səviyyəsinin soyuqluq göstəricisi də doğru olmaz.

Daşırtmamaq

Əlbəttə ki, bir qayda olaraq, bu genişləndirmə bakındakı MIN və MAX işarələri arasında tam olaraq sərt şəkildə təlimatlarda göstərilən səviyyəyə qədər maye əlavə etmək lazımdır. Sistem vasitəsilə antifrizin dövranı və onun qızması zamanı, artıq mayenin yerləşə biləcəyi boş yerin ehtiyatda qalması üçün bu lazımdır.

Genişləndirici bakın qapağındakı işləməyən klapanda "soyuducu"nun daşması, sistemdəki artan təzyiqə səbəb ola bilər ki, bu da gödək boruların, radiatorun və ya bak qapağının vəziyyətinə mənfi təsir göstərə bilər - onu sıxacaq, maye tökülməyə başlayacaq və mühərrik öz növbəsində qızmağa başlayacaq.

Qarışdırmayın

Hansı antifrizin avtomobilə tökməyin və müxtəlif mayelərin qarışdırıla biləcəyinin fərqi olmadığına inananlar da səhv edirlər. Bəli, nəzəri cəhətdən bəzi hallarda, prinsipcə müxtəlif rəngli antifrizləri qarışdırmaq mümkündür. Ancaq bundan əvvəl, texniki xüsusiyyətlərini avtomobil istehsalçısı tərəfindən tövsiyə olunanlarla müqayisə etmək daha yaxşıdır. Burada yalnız bir çox insan antifriz seçimi ilə yalnız sistemə tökülənlərin rənginə görə məhdudlaşaraq istifadəçi təlimatını və qutulardakı yapışqanları oxumaqdan bezmir.

Unutmayın: avtomobil - mürəkkəb texniki qurğudur və ona necə qulluq etməyiniz, sizə nə qədər sədaqətlə xidmət edəcəyinə bağlıdır.

Eyni zamanda, eyni rəngli antifrizlər də tərkibin miqdarına və keyfiyyətinə görə fərqlənə bilər. Və bəziləri avtomobilinizin mühərrikinin soyutma sistemi üçün hesablanmaya bilər. Bundan əlavə, müxtəlif antifriz siniflərinin tərkib hissələrini qarışdırmağın nəticələri müxtəlif ola bilər - sürətli qızma, yavaş soyutma, çöküntü. Əvvəlcə doldurulmuş mayenin eynisini istifadə etmək daha yaxşıdır.