Menu

Qeydiyyat Daxil ol
Avtomobilin termometri nə üçün düzgün məlumat vermir?

Avtomobilin termometri nə üçün düzgün məlumat vermir?

1011 20 03 2020

İstənilən avtomobil termometri dərəcəölçəndən fərqlidir
 

Niyə avtomobil heç vaxt həddən artıq dərəcəni aşaraq, dəqiq temperaturu göstərmir? 

Müasir avtomobildə ən etibarsız aqreqat - termometrdir. İstənilən hava şəraitində və ilin istənilən vaxtında yaydığı nikbin dalğaları əlbətdə ki, xoşdur, xüsusən də çoxdan gözlənilən bahar qapını döyəndə, ancaq onun göstəricisinin doğruluğu yalnız televizor vasitəsi ilə düzgün enerji ilə su doldurmaqla müqayisə olunur. Pəncərədən baxırsan qar yağır, cihaz isə məruzə edir: temperatur "+1"-dir, heç bir təhlükə yoxdur, sürücülük bacarıqlarının möcüzələrini etibarlı şəkildə nümayiş etdirə bilərsiniz.
 

Birincisi, bu təhlükəsiz deyil, çünki sürücü üçün "+1" və "-1" arasında avtomobilin idarə edilməsində və əyləc məsafəsini hesablamaqda böyük fərq var. İkincisi, sadəcə xoşagəlməzdir, çünki müasir cihazların yüksək dəqiqliyinə çoxdan öyrəşmişik. Avtomobil istehsalçıları hidrogen və elektrik enerjisindən istifadə edərək avtomobil düzəltməyi öyrəndilər, amma həssas bir termometr istehsal edə bilmirlər? Beyin əməliyyatları etmək kimi, ancaq kvadrat təkərləri olan bir arabaya minmək kimidir. Kədərli və xoş deyil.

Bu komik sualda "i" nöqtəsini qoymaq üçün hansı tərəfə baxmağınızdan asılı olmayaraq, texnikadan anlayışınız olmalıdır. İstənilən avtomobil termometri dərəcəölçəndən fərqlidir: avtomobil cihazında spirt və xüsusilə civə yoxdur. Alətlər panelində yayım edən avtomobilin "beyni", termorezistordan pəncərənin kənarındakı "dərəcəsi"ni öyrənir, hansı ki, müqaviməti xarici havanın istiliyindən asılı olaraq dəyişir. Elektronika göstəriciləri izləyir, sonra isə sürücünün müşahidə etdiyi nəticəni hesablayır. Cihaz ucuzdur, sübut olunmuş və çox yığcamdır. Kibrit qutusuna da yerləşdirə bilərsiniz. Bəs niyə göstəricilər aldadır?

Bəzən xarici arxa görünüş güzgüsünə qoyulur, lakin avtomobil istehsalçılarının böyük əksəriyyəti cihazı ön bamperin altına gizlədirlər - orada kifayət qədər yer var və nəqliyyat vasitəsinin avadanlıqlarından asılı olaraq hissənin yerini dəyişdirməyə ehtiyac yoxdur. Beləliklə, kifayət qədər dəqiq bir cihaz, mühərrikinin yaxınlığında işləyir, hansı ki, bildiyimiz kimi, çox yüksək temperatura qədər isinir, həmçinin, yoldan, asfaltdan da sürətlə "dərəcə yığır" və onu pis də saxlamır.

Daha sonra, karterin qoruyucusu, günəş şüaları altında isinən bamperin sərt plastik örtüyü, radiator və s. haqqında da xatırlamalısınız. Belə bir vəziyyətdə, xüsusən də avtomobil dayanıbsa, temperaturu dəqiq hesablamaq sadəcə mümkün deyil. Əgər, avtomobil aşağı sürətlə hərəkət edirsə, termometr "özünə gəlməyə" başlayır və kifayət qədər dəqiq məlumatlar göstərərək buzun baş verməsi barədə əvvəlcədən sürücünü məlumatlandırır.

Avtomobil termometrinin həddindən artıq düzgün olmayan temperatur göstərməsi vəziyyətini də nəzərə almalıyıq: məsələn, yayda "-30", köhnə BMW modellərində olduğu kimi sürücünün kondisioneri yandırmaması və ya əksinə "+30". Bu, ya cıhazın özünün sıradan çıxmasını, ya da ətrafındakı bəzi qlobal problemləri göstərir. Bir sözlə, bu vəziyyətdə ustaya səfəri təxirə salmamalısınız.
(avtosfer)