Menu

Qeydiyyat Daxil ol
Dünya tarixini dəyişən qəzalar: son 100 ilin ən səs-küylü qəzaları.  6-cı hissə

Dünya tarixini dəyişən qəzalar: son 100 ilin ən səs-küylü qəzaları. 6-cı hissə

553 12 03 2022

“Praqa baharı” liderinin qəzası

 Çexoslovakiya Kommunist Partiyasının birinci katibi Aleksandr Dubçek 1968-ci ildə “Praqa baharı” nın təşkilatçılarından biri kimi əbədi olaraq tarixə düşdü. Praqa hadisələrindən sonra rüsvay olmuş və partiyadan xaric edilmiş, 1989-cu ilə qədər ölkənin həyatında ciddi rol oynamamış, meşə təsərrüfatında mühasib işləmişdir. Lakin sonra zəfərlə böyük siyasətə qayıtdı və Çexoslovakiya Federal Məclisinə rəhbərlik etdi. Lakin o, Çexoslovakiyanın faktiki olaraq ləğvi və ölkənin iki dövlətə bölünməsi səbəbindən tez bir zamanda istefa vermək məcburiyyətində qaldı və buna qarşı çıxdı. Lakin Dubçek siyasətdən getməyə hazırlaşmırdı. 1992-ci il sentyabrın 1-də Praqa-Bratislava magistral yolunda baş vermiş qəza olmasaydı, onun sonrakı siyasi karyerasının necə inkişaf edəcəyi məlum deyil. Qəzada BMW 535i ilə 170 km/saat sürətə çatan Dubçekin sürücüsü tamamilə günahkar olub. Bununla belə, günahın bir hissəsi sürücüyə sürəti artırmağa icazə verən siyasətçidədir. Yağışdan sonra yaş yolda avtomobil idarəetməni itirərək magistral yoldan çıxıb.

Əvvəlcə elə gəldi ki, Dubçek də, sürücü də ən pis vəziyyətdən xilas olublar. Lakin xəstəxanada aparılan müayinə Aleksandrın ciddi daxili xəsarətləri olduğunu göstərib. İki ay ərzində siyasətçinin vəziyyətini stabilləşdirməyə çalışıblar, lakin onun böyrəkləri sıradan çıxmağa başlayıb və hətta bir neçə əməliyyat da vəziyyəti düzəldə bilməyib. 7 noyabr 1992-ci ildə Çexoslovakiyanın iki dövlətə bölünməsini heç vaxt görmədən və Praqa baharının bir çox pərdəarxası hadisələri haqqında danışmağa vaxtı olmayan Dubçek Praqa xəstəxanasında vəfat etdi.