Menu

Qeydiyyat Daxil ol
Hansı avtomobil sahibləri qüsurlu hava yastıqlarına görə zədə ala bilər?

Hansı avtomobil sahibləri qüsurlu hava yastıqlarına görə zədə ala bilər?

717 20 02 2020

Öldürücü yastıqlar

 

Aşağı sürətlə qəza, yastıq səsidir... Ancaq bununla birlikdə sürücünün üzünə iti metal parçaları uçur! Avtomobilinizdə qüsurlu Takata firmasının hava yastığı quraşdırılıbsa, bu, baş verə bilər. 

Bu cür hava yastıqları olan "Ford"dan "Ferrari"yə qədər on milyonlarla müxtəlif avtomobil istehsal edildi, bunlardan təxminən 1.5 milyonu Rusiyaya getdi. QüsurluTakata hava yastıqları olan avtomobillərin nəzərdən keçirilməsinin zirvəsi 2014-2016-cı illərdə gəlsə də, əksər yerli "minalanmış" xarici avtomobil sahibləri bu günə qədər dilerlər əmüraciət etməyib.

Əgər sizin 2000 - 2014-cü illər aralığında istehsal olunan xarici avtomobiliniz varsa, ehtimal ki, onda qüsurlu hava yastığı quraşdırılıb. AvtomobilinizinTakata yastıqlarının ümumquraşdırılmış kampaniyasına düşüb-düşməməsini yoxlayın. Avtomobil istehsalçısının veb səhifələrində axtarışa avtomobilin VIN-i vurun. Markanın istənilən səlahiyyətli dileri ilə də əlaqə saxlaya bilərsiniz. Qüsurlu yastığı pulsuz dəyişdirməlidirlər.

Xüsusilə təhlükəli olanlar Honda və Acura 2001-2003cü il buraxılış avtomobillərində quraşdırılmış qüsurlu yastıqlardır, eləcədə 2006-cı ildə konveyerdən çıxan Ford Ranger və Mazda B-Series pikapları. Onlar üçün yastıq işə salındıqda qaz generatorunun metal gövdəsinin partlayış ehtimalı çox yüksəkdir. Bundan başqa, cənub bölgələrində istismar olunan xarici avtomobillər risk altındadır: yüksək rütubət və istilik hava yastıqlarının pirotexniki yükünün pozulmasına səbəb olan əsas amillərdir.

Takata yastığı ilə bağlı fikirlər 34 avtomobil markasına toxundu, onlar arasında - Acura, Audi, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Dodge/Ram, Ferrari, Ford, Honda, Infiniti, Jaguar, Jeep, LandRover, Lexus, Lincoln, Mazda , McLaren, Mercedes-Benz, Mercury, Mitsubishi, Nissan, Pontiac, Saab, Saturn, Scion, Subaru, Tesla, Toyota, Volkswagen.

ABŞ avtomobil yolları təhlükəsizliyi milli idarəsi (NHTSA) tərəfindən aparılan bir araşdırmaya görə, problemin səbəbi, ammonyak nitrat əsasında pirotexniki yükdə nəm udan bir əlavənin olmamasıdır. Vaxt keçdikcə nəm qaz generatorunun gövdəsinə daxil olur, pirotexniki qarışıq qeyri-sabit olur və yastığı işə saldıqda partlayış enerjisi generator gövdəsini təsirli şəkildə qabıq partlayıcı qurğusuna çevirə bilər.