Menu

Qeydiyyat Daxil ol
Hansı ötürücülü avtomobili seçək: ön, arxa və ya tam?

Hansı ötürücülü avtomobili seçək: ön, arxa və ya tam?

1929 06 02 2020

2WD (iki təkərli ötürücü), AWD (tam ötürücü) və 4WD (dörd təkərli ötürücü) arasındakı fərqləri bilirsinizmi? Hansı avtomobil ötürücüsünə üstünlük verirsiniz? Ağzında köpük olanlar, avtomobilin asfaltı yırtması üçün tam ötürücülü götürmələri lazım olduğunu söyləyirlər, ikinci qism insanlar ön ötürücünün daha etibarlı olmasını söyləyirlər, üçüncü qism qeyd-şərtsiz yalnız arxa təkərlərin mövcud olma hüququna sahib olduğunu iddia edirlər. Yuxarıdakı ötürücünün hansı növü sizin üçün uyğundur? Anlayışlardan başlayaraq, başa düşəcəyik.

Ön ötürücü nədir?

Əksər nəqliyyat vasitələri mühərrik gücü ya ön tərəfə, ya da yalnız arxa təkərlərə yönəldilən 2WD və ya iki təkərli ötürücüdən istifadə edirlər. Ön təkər ötürücüsü əksər avtomobillərdə - sedanlarda, universallarda istifadə olunur. Bu növ ötürücü, mühərrik bölməsini qısaltmağa imkan verir, sərnişinlər və yük bölməsi üçün daha çox yer təmin edir. Qabaq ötürücü sürüşkən yolda hərəkət edərkən arxa təkərlərdən daha yaxşıdır, çünki əsas çəki aparıcı təkərlərə düşür və bu təkərlər avtomobili "itələmək" əvəzinə arxasınca"çəkir". Bu, avtomobilin yan tərəfə sürüşməsinin qarşısını almağa kömək edir.

Arxa ötürücü, ön ötürücüdən niyə yaxşıdır?

Arxa ötürücü ön ötürücüyə nisbətən daha az tapşırığa başçılıq edir ki, bu da onları yalnız sükan idarəetməsi üçün istifadə etməyə imkan verir. Bu növ ötürücülük, ağır keçidlər üçün, məsələn, yedəyə alma üçün nəzərdə tutulmuş yolsuzluq avtomobillərinə əsaslanan ənənəvi yük maşınlarında və pikaplarda istifadə olunur. Lakin arxa ötürücü yaxşı idarə olunmasına verdiyi töhfə səbəbindən idman avtomobillərində və yüksək səmərəlilikli sedanlarda da geniş yayılmışdır, arxa ötürücüdə dönnməni dəf etmək daha asan olacaq və bu əsas üstünlüklərindən biridir. Yeri gəlmişkən, klassik avtomobil markaları BMW və Mercedes, istehsal etdikləri avtomobillərin əksəriyyətində arxa təkər ötürücülərindən istifadə etməyə üstünlük verirlər. Bəli, bəli, yeni BMW texnologiyaları Henri Fordun (yalnız karbon lif təkərlərindən ibarətdir) fikirləri üzərində çoxdan dayanmasına baxmayaraq, bəzi məsələlərdə hələ də çox mühafizəkar olaraq qalırlar.

Bəlkə elə AWD?

Bir çox iki təkərli ötürücülü nəqliyyat vasitələrində mövcud olan sürüşmə əlehinə nəzarət sistemi, aparıcı təkərlərin sürüşməsinin qarşısını almağa kömək edir. Bu sistem nəm, qarlı və ya buzlu səthlərdə xüsusilə faydalıdır. Lakin, aparıcı təkərlərin heç birində yol ilə təmas yoxdursa, onda sürüşmə əlehinə nəzarət sistemi də kömək etməyəcəkdir. Bir çox araşdırmaya görə, qışda tam ötürücülü (AWD) və ya dörd ötürücülü (4WD) avtomobillərdən istifadə etmək daha yaxşıdır.

Tam ötürücü mühərrik gücünü bütün dörd təkərə ötürür. Bu, qışda hərəkət edərkən xüsusilə faydalı olan maksimum irəli dartmanı təmin edir. Bu növ ötürücü, qar və buz kimi sürətlə dəyişən bir səthdə səyahət edərkən xüsusilə faydalıdır. Yüngüllüyü və yığcamlığı sayəsində AWD universallarda, minivenlərdə, pikaplarda və bir çox yolsuzluq avtomobillərinə əsaslanan əksər avtomobillərdə istifadə olunur.

Məhdudiyyətləri səbəbindən tam ötürücü və bütün təkərlərə ötürücülük çox vaxt qiymətləndirilmir. Bütün təkərlərə güc paylaması düz yolda sürmək üçün kömək edir, amma əyləc və ya dönmə zamanı heç bir şey etmir. Çətin hava şəraitində və quru yolda avtomobilinizi eyni qaydada və eyni sürətlə idarə edə bilməyəcəksiniz.

Ancaq tam ötürücü və bütün təkərlərə ötürücü anlayışları reklam və təqdimat materiallarında tez-tez bir-birinin ardınca istifadə olunmasına baxmayaraq, onların əsas fərqi 4WD-nin daha çətin yol şəraitində kömək edən aşağı məsafəli olmasıdır. Dörd təkərli nəqliyyat vasitəsi sahiblərinin böyük əksəriyyəti bu növ ötürücü üçün nəzərdə tutulmuş pis yol şəraitinə heç vaxt yaxınlaşmırlar. Bundan əlavə, adi arxa və ya ön ötürücüdən fərqli olaraq, 4WD sistemləri daha bahalı, daha mürəkkəb və daha ağır, yanacaq səmərəliliyini təhlükə altına qoyur. Bu cür sistemlərə texniki xidmət, eləcə də ehtiyat hissələrin axtarışı çox çətin və bahadır.

Müasir dörd təkərli ötürücü sistemləri ya daimi ola bilər ki, bu da bütün təkərlərə gücün daimi göndərilməsini nəzərdə tutur, ya da bu vəziyyətdə nəqliyyat vasitəsi sürücülük şəraitindən asılı olaraq iki təkər və tam təkər ötürməsi arasında avtomatik olaraq dəyişir. Yolsuzluqlara əsaslanan bir çox pikap və avtomobillər ancaq qismən tam təkərli ötürücüyə malikdir. Bu o deməkdir ki, sürücü iki növ ötürücü arasında əl ilə keçməlidir ki, bu da yol qəfildən qurudan sürüşkən vəziyyətə keçəndə avtomobilin maksimum dartmasını təmin etmək imkanını böyük dərəcədə məhdudlaşdırır (adi bir nümunə UAZ Patriotdur).

Yağış və yüngül qar üçün 2WD sistemi kifayət edəcəkdir. Ötürücünün bu formasında olan önötürücülü sürüşmə əlehinə nəzarət sistemli nəqliyyat vasitələrinə üstünlük verərdik. Tam ötürücü qarlı yollarda hərəkət edərkən və ya iri daşlar və dik yamaclar olmayan daşlı yollarda səyahət edərkən əlavə təhlükəsizliyi təmin edəcəkdir. Avtomobilinizi daha ağır yol şəraitində istifadə etmək niyyətindəsinizsə, siz bütün təkərli ötürücüyə üstünlük verməlisiniz. Unutmamalıyıq ki, AWD və 4WD avtomobilə əhəmiyyətli dərəcədə ağırlıq verir və səmərəli yanacaq sərfinə zərər verir.

4WD haqqında əfsanə

Bir çox insanın ənənəvi idman yolsuzluğunun almasının səbəblərindən biri də bütün təkərlərə ötürmə ilə təmin edən əlavə təhlükəsizlik və təmasdır. Lakin əksər sürücülər üçün 4WD həddən artıqdır. Sizin üçün ən yaxşı nəqliyyat vasitəsi növü adətən qarşılaşdığınız sürücülük şəraitindən asılıdır. Yağışlı hava və yüngül qar üçün çox güman ki, iki təkərli ötürücü kifayətdir, ancaq sürüşmə əlehinə nəzarət sistemli ön ötürücü daha yaxşıdır. Tam ötürücülük sərt qış, qumlu və daşlı yollar üçün tam uyğundur. Sürücülük şəraitinin daha sərt olması üçün iki təkərli ötürücülük seçim variantını nəzərdən keçirməlisiniz.

Bundan əlavə, AWD və 4WD sistemlərinin istənilən yol şəraitində sizə kömək edəcəyi geniş yayılmış bir səhvdir. Əslində, bu növ ötürücülər yalnız sürətlənmə zamanı əlavə təmas təmin edir. Daha əvvəl qeyd etdiyimiz kimi, əyləc və ya dönmə zamanı kömək etmir.

Sürücülər tez-tez tam ötürücünün onları yoldakı hər hansı bir çətinlikdən qoruyacağına əmin olmaqla səhv edirlər. Sürüşkən yolda 4WD avtomobili idarə edərkən risk edirlər (“çəkməni” döşəməyə sıxaraq, təhlükəli manevrlər edirlər). Əlavə təmas avtomobilin sürüşkən yollarda daha tez sürətlənməsinə imkan verdiyindən, sürücülər daha ayıq, diqqətli olmalıdırlar. Əyləclə bağlı əlavə yardım üçün ABS sistemli avtomobil əldə edin. Dönməyə kömək etmək üçün Elektron Sabitliyə Nəzarət (ESC) sistemindən istifadə edin. Lakin bu sistemlərin heç biri fizika qanunlarını aşa bilməz. Sürüşkən yollar sürücünün əlavə diqqəti və ehtiyatlılığını tələb edir, hansı avtomobili idarə etdiyinizin fərqi yoxdur.