Menu

Qeydiyyat Daxil ol
"Karobka" yağını nə vaxt dəyişmək lazımdır? - ZİDDİYƏTLİ YANAŞMALAR

"Karobka" yağını nə vaxt dəyişmək lazımdır? - ZİDDİYƏTLİ YANAŞMALAR

2728 03 04 2020
Axı "mineral" sintetikdən daha az xidmət edir   Demək olar ki, bütün avtomobil istehsalçıları sürət qutusu yağının ömürlük olduğunu iddia edirlər. Ancaq bu ifadənin həqiqətən nə məna verdiyi, hətta avtomobilin xidmət kitabında tapıla bilər və "xidmət göstərilməmiş" sürət qutusundakı yağın nə vaxt dəyişdiriləcəyinə aydınlıq gətirək. Əvvəllər transmissiya yağları mineral əsasda hazırlanırdısa, indi yarısintetik və ya sintetik olaraq istehsal olunur. Buna görə istehsalçı köhnə avtomobillərdə "avtomat" ilə 30-40 min km məsafədən sonra sürət qutusundakı yağı dəyişdirməyi tövsiyə edirdi. Axı "mineral" sintetikdən daha az xidmət edir. İndi tövsiyə yox oldu, amma sintetik transmissiya yağlarının da ömrü var. Gəlin bu nüanslara baxaq. İndi daha çox hesablama nöqtəsi olaraq avtomobilin 30.000 km-dən çox olmayan illik yürüşü götürülür, ancaq avtomobilin təxmini xidmət ömrü altı ildir. Beləliklə, avtomobil şirkətlərinin bildirdiyinə görə, əksər avtomobillərin resursu 180.000 km təşkil edir. Buradan belə nəticə çıxır ki, sürət qutusundakı yağ dəyişdirilməyi tələb edir, əks halda transmissiya və nəinki incə "robot" və ya variator, həm də kifayət qədər etibarlı bir hidromexanik "avtomat" da xarab ola bilər. Məsələ burasındadır ki, zaman keçdikcə ötürücülərin aşınma məhsulları süzgəc səthinə elə bir səviyyədə tıxanır ki, sistemdəki təzyiq azalır. Hətta icra mexanizmlərinin fəaliyyəti dayanır. Üstəlik, çox çirklənmiş transmissiya yağı, sürət qutusu qovşaqlarının aşınmasına səbəb olur. Buna görə yağ və süzgəcin avtomatik transmissiyada dəyişdirilməsi 60.000 km-dən sonra həyata keçirilməlidir. Beləliklə, yağın artıq işlədiyi, ona əlavə olunan əlavələr fəaliyyətini dayandırdığını istisna edirsiniz. Bunu nəqliyyat vasitələrinin dinamikasının azalması, "vurma" və titrəmələr ilə müəyyən etmək olar. Əgər avtomobil çətin şəraitdə işləsə və ya onu "çapmağı" sevirlərsə, "avtomat"dakı mayeni daha tez-tez dəyişdirmək yaxşı olardı - 40.000 km-dən bir. Beləliklə bahalı aqreqat daha uzun sürəcəkdir. İstifadə olunan avtomobildə və aldıqdan dərhal sonra mayenin dəyişdirilməsi pis olmaz. Axı, əvvəlki sahibin avtomobili qorumasına heç bir zəmanət yoxdur.