Bəzən bir insanın sağlam olub-olmadığını müəyyən etmək üçün yalnız ona nəzər yetirmək kifayətdir. Eyni şey avtomobildədir. Onda olan bəzi problemləri qapağı (kapot) qaldırmadan da müayinə etmək olar. Ən azından bəzə nsəsboğucu borusundan tökülən kondensatı götürək. Onun rəngi və qoxusu avtomobil sahibinə çox şey deyə bilər.
Səsboğucu borusunda kondensatın formalaşması qorxmaq lazım olmayan təbii bir prosesdir. Səsboğucu sisteminin içərisində və xaricində temperatur fərqinə görə az miqdarda su əmələ gəlir və bu, adi fizika qaydasıdır. Qızdırılan buxar soyuyaraq səsboğucunun divarlarında su damcıları şəklində dağılır. Mühərriki işə saldığınızda və yerindən hərəkətə başlayanda sadəcə ondan axır.
Qışda meydana gələn kondensat səsboğucu sisteminin içərisində dona bilər, ancaq mühərrik, katalizator və bütövlükdə səsboğucu sisteminin qızması ilə buz yenidən suya çevrilir. Səsboğucudan axan mayenin "tərkibinə" diqqət yetirmək daha vacibdir.
Məsələn, şəffaf kondensat mühərrikin və səsboğucu sistemin tam sağlamlığını göstərir. Həmçinin, maye qaranlıq və ya hətta qara rəngdə ola bilər. Bu da norma hesab olunur. Avtomobilin istismarı zamanı səsboğucuda müxtəlif çöküntülər və qatı maddələr toplanır. Əslində, bunlar içəridə yaranan nəmdən yuyulur.
Lakin səsboğucu borusunun içərisindəki çox miqdarda qara ləkə artıq hissəcik süzgəcinə və katalizatora diqqət yetirməyin lazım olduğunu göstərir. Və eyni zamanda, mühərrikə daxil olan qarışığın keyfiyyətini mütləq yoxlamalısınız. O yenidən zənginləşdirilə bilər və ya zənginləşdirilə bilməz. Hər ikisi də mühərrik üçün pisdir. Güc aşağı düşür, istehlak artır, şamlar tökülür və s. Əgər səsboğucu borudan sarı su axırsa, bu, yanacağın tərkibində çox miqdarda kükürd və ya başqa əlavələr olduğunu göstərir. Bu vəziyyətdə yanacaqdoldurma məntəqəsini dəyişdirməyə dəyər.
Böyük həyəcan sizin avtomobilinizin mühərrikində istifadə olunan soyuducu maye rəngli suyun olmasıdır. Radiator pərinin açılmasına cavabdeh olan termostatınızın nasaz olub-olmadığını və mühərriki həddindən artıq qızdırıb-qızdırmağıdınızı yada salın. Bu, tosolun onun içərisinə (sonra isə - səsboğucu sisteminə) daxil olmasına səbəb ola bilər. Bununla da kimyəvi qoxusu olan ağ tüstü səsboğucu borusundan çıxacaqdır. Beləliklə, mühərrikin ciddi təmir olunmasının qarşısını almaq olmaz.
Güc aqreqatındakı problemlər göyə çalan tünd boz tüstü ilə özünü göstərir. Burda hər şey ola bilər: yağdəyişdirilən qapaqların və ya üzüklərin aşınmasından tutmuş silindr başlığının zədələnməsinə qədər. Bu vəziyyətdə, səsboğucu borusundan tökülən mayenin tərkibində çox miqdarda mühərrik yağı olacaq.
Bir sözlə, səsboğucunun keyfiyyətinə və kondensatın rənginə diqqət yetirin. Bunlar mühərrik, yanacaq, səsboğucu və soyutma sistemi ilə bağlı problemləri müəyyənləşdirməyə kömək edəcək. Yoxlanılmış yanacaqdoldurma məntəqələrindən yanacaq doldurun və avtomobilə etibarlı sənətkarlar tərəfindən xidmət olunsun. Avtomobiliniz istehsalçı tərəfindən ona verilmiş bütün müddət ərzində ciddi problem olmadan sizə sədaqətlə xidmət edəcək.