Yelpənəkvari borucuqlar axtarmağa dəyə
Bahar - ən çirkli fəsillərdən biridir. Yollarımız heç vaxt Avropa sterilliyindən fərqlənməmişdir, ancaq elə ki, asfalt su, gölməçə ilə örtülsə, şüşəsilənin su qabını gündə iki və üç dəfə doldurmaq olar. Bu problemi birdəfəlik həll etmək üçün Avtosfer.az portalı danışacaq.
İstənilən avtomobilin əsas təchizatı, istər köhnə "Jiquli" olsun, istərsə də ən müasir S-class, sahibinin ehtiyaclarını tədricən qane etmir. Azərbaycanlılar avtomobilin müstəqil "fərdiləşdirilməsini" üstün tuturlar: yeni təkərlər qoyurlar, dəyişikliklər edirlər və yapışqanlar yapışdırırlar.
Ancaq xüsusi bir məqam - texniki cəhətdən geriyə qayıtmadır. Yeni radio və dinamiklər, radio stansiyalar və bort kompressorları və s. Qurğuların və texniki elementlərin siyahısı sonsuzdur.
Seçimlər arasında tamamilə yararsız olanlar var - məsələn, açar dəliyinin işıqlandırılması və müxtəlif hava ionlaşdırıcıları - lakin həqiqətən məhsuldar olanları da var.
Məsələn, şüşəyuyucusunun yelpənəkvari borucuqları: su axını iki nöqtəni vurmur, əksinə geniş bir məkanı, sanki bütün tripleksi əhatə edir. Və belə bir nəticə müvafiq idarəetmə orqanını sıxmaqla əldə edilir!
Onlar şüşənin nəinki daha yaxşı yuyulmasına imkan verir - həyat verən nəm bir anda bir çox nöqtəyə düşür - həm də yuyucu mayeni əhəmiyyətli dərəcədə qənaət edir. Həqiqətən, tripleksin kompleks təmizlənməsi üçün pis vəziyyətdə olan qolu daha az basmaq lazımdır.
Bundan əlavə, bu seçim şüşəni, şüşəsilənlərin silgisindən uzun müddət qorumağa imkan verir, çünki fırçalar quru vəziyyətdə cızmır. Adətən, Volvo avtomobilləri üçün dəst alınan yelpənəkvari borucuqlar: iki yeni borucuq təxminən 90-100 manata başa gəlirdi, bərkitmə isə artıq qarajda tamamlanırdı.
Və sonra eyni şeyi cəmi 10 qat ucuz satan məşhur Çin məhsulları ölkənin bütün bazaarlarına sahib oldu. Belə bir təklifi əldən vermək sadəcə küfr olardı və azərbaycanlılar aksesuar almağa qaçdılar. Çindən gələn "yelpənəklər" tez bir zamanda qırıldı, soyuqda çatladı və dərhal zibil ilə tıxandı. Daxili hissəsi bir neçə saniyə içində oksidlərlə örtüldü və "yuyucu"nu buraxmağı dayandırdı. Nasos qızdı, sonra isə yandı.
Ancaq ən çətin olaraq an quraşdırma idi və çətin olaraq qalır: yalnız görünüşünü deyil, həm də texniki parametrlərini pozaraq yonmaq, dəyişdirmək və yapışdırmaq məcburiyyətində olurduq. Bu konstruksiya çox vaxt sadəcə işləməkdən imtina edirdi, "orijinal" ehtiyat hissələrini öz yerinə qaytarmaq isə artıq mümkün deyildi.
Ancaq çinlilər problemi olduqca tez həll etdilər: birincisi, keyfiyyət artdı. Hələ də hissəni bir neçə dollara ala bilərsiniz, ancaq büdcəni artırmaqla avtomobil sahibi həqiqətən layiqli yelpənəkvari borucuğu əldə edəcək. İkincisi, avtomobilin müəyyən makası və modeli üçün konkret "çiləyicilər" yarandı. Əlbəttə ki, dəyəri daha da artacaq - Mitsubishi Pajero üçün bir cüt təxminən 30 AZN-ə başa gələcək - ancaq quraşdırma heç bir dəyişiklik tələb etmir və cəmi bir neçə dəqiqə çəkəcəkdir.
Belə geri qayıtma və ya istəsəniz tüninq, ön şüşəni daha uzun müddət təmiz saxlamağa, şüşəsilənlərin işi ilə əlaqəli aşınmadan qorumağa və ən əsası yuyucu mayenin istehlakını əhəmiyyətli dərəcədə azaltmağa imkan verəcəkdir.
Fənər (fara) yuyucularının dayanıqlı işləməsinə baxmayaraq, indi qabın yarısından az hissəsi tam bir gün işləməyə sərf olunur. Bir sözlə, yelpənəkvari borucuqlar axtarmağa dəyər, amma əvvəlcə onların iş prinsipi ilə daha yaxşı tanış olmalısınız.