Yanlış bucaq təkərlərin sürətlə aşınmasına səbəb olur
Hər hansı bir avtomobil sahibi nə qədər istəsə də, təkərlərin aşınmasının qarşısını ala bilməz. Əlbəttə ki, onun dərəcəsi sürücülük tərzindən və avtomobilin istifadəsi tezliyindən asılıdır. Amma orta hesabla hər üç mövsümdə bir yeni "rezin" məcburiyyətindədir. Avtomobil hər hansı bir xəstəlikdən əziyyət çəkmirsə, təkərlər bərabər şəkildə silinir. Ancaq elə də olur ki, protektordakı keçəlləşmə tamamilə gözlənilmədən görünür və rezin təyin olunmuş vaxtdan xeyli əvvəl yararsız hala düşür. Bəs, aşınmanın xüsusiyyəti ilə necə başa düşmək olar ki, təmirə ehtiyac var?
Yenisi ilə əvəz etməyin lazım olub-olmadığını anlamaq üçün sınaqdan keçmiş avtomobil xidmət mərkəzi ustasının "rezinə" nəzər salması kifayətdir. Aşınmanın xarakteri xidmət işçisinə sürücülük tərzi və hətta avtomobilin "yaraları" barədə, sahibinin şübhə etmədiyi və ya sadəcə onlara əhəmiyyət verməməsi barədə məlumat verəcək. Lakin boş yerə: avtomobilin ilk baxışdan əhəmiyyətsiz görünən çatışmazlıqları yaxşı bir məbləğə səbəb ola bilər. Məhz - cütlük üçün çəkilməyən xərclər, hətta tam dəst təkərlər üçün çəkilə bilər.
Təzyiq normaldır?
Təkərlərin tez aşınmasına səbəb olan ən asan həll olunan problem onlardakı səhv təzyiqdir. Təkərlər kənarlardan daha çox aşınır? Belə bir mənzərə təkərlərin bitmədiyini göstərə bilər. Qeyri-kafi təzyiqlə protektorun mərkəzi əyilir və yol ilə daha az əlaqədə olur.
Əks nəticə - mərkəzdə daha nəzərə çarpan bir aşınma - artıq təzyiq ilə əldə edilə bilər. Doldurulmamış "rezində" asfalt ilə təmas ləkəsi azalır və naxışın mərkəzi yollarına düşür.
Beləliklə, bu cür zədə görsəniz, yoxlayın və təzyiqi normal həddə qaytarın. Avtomobilin istismarı üçün lazımi parametrlər təlimatda göstərilməlidir. Birdən təlimat itirilərsə, bir qayda olaraq lazımi nömrələr gövdəyə yerləşdirilən yapışqanda tapıla bilər.
O bucaqlar deyil
Avtomobildəki təkərlər istehsalçı tərəfindən təmin edildiyi kimi yola və oxuna nisbətən müəyyən bir bucaqda dayanır. Təkərlər yerə ciddi bir şəkildə perpendikulyar və bir-birinə paralel şəkildə quraşdırıldıqda "razval"ı (təkərlərin və yaxud təkərin şaquli ya üfüqi natarazlığı) demək sıfır dərəcəyə malikdir. Yanlış bucaq təkərlərin sürətlə aşınmasına səbəb olur.
Beləliklə, əgər rezin yalnız içəridən və ya yalnız kənardan "yeyilirsə", onda "razval"ın tənzimlənməsini gecikdirmək olmaz. Dişli aşınma adlandırılan da ola bilər (yanlış "razval"da), lakin bu yolsuzluq "döyüş" təkərlərinə xas olan böyük naxışlı təkərlərdə olur.
Əfsanələri inkişaf etdiririk
Bəzi mütəxəssislər deyirlər ki, təkərlərdəki aşınma artması ilə balansını itirmiş təkərləri, həmçinin "podşipnik stupic"lərində və ya asma birləşmələrdə tanımaq mümkündür. Bütün bunlar həqiqətən aşınmaya təsir edir, amma sürücü bu cür ciddi problemlər barədə protektorun naxışı itməzdən əvvəl sükan çarxına ötürülən və ya gövdəyə ötürülən titrəmələr başlayanda bilir. Ümumiyyətlə, bu problemləri nəzərə almamaq olduqca çətindir, əgər mümkün deyilsə deməsək. Bu vəziyyətdə təkərlərin zədələnməsi artıq qəzalı müayinə vasitəsi adlandırıla bilməz, əksinə xoşagəlməz, lakin onsuz da ikinci dərəcəli nəticədir.
İcazə var ya yox?
Və arayış üçün. Yol hərəkət qaydaları - "rezin"in aşınma göstəricilərinin olmadığı düzəlişlə, minik avtomobillərinin yay təkərlərinin qalıq diş dərinliyi 1,6 mm-dən, qış və "bütün mövsüm" təkərlərinin isə 4 mm-dən az olmamalı olduğunu xəbər verir. Sonuncuların bir neçə növü var. Ən tez-tez şəkil elementləri arasında "birləşdirici" şəklində bir göstərici rast gəlinir. Əgər protektor bu "birləşdirici"yədək "yeyilibsə" və o artıq yola toxunmağa başlamışsa, onda "qaranquş" üçün yeni "ayaqqabı" almaq vaxtı gəldi.
Rəqəmsal göstəricilər də var: yuxarısında yol səthi ilə təmasda olan yerlərdə nömrələr həkk olunub: 8-dən 2-ə - yay təkərlərinə və 4-ə qədər - qış təkərlərinə. Tamamilə aşılanması üçün millimetr qalıb deməkdir. Beləliklə, səkkizin ən kiçik dərinliyi var və protektor azaldıqca bu rəqəm əvvəlcə yox olacaq. Axırıncı qaldıqda təhlükəli təkər aşınması meydana gəlir.
(avtosfer)