Menu

Qeydiyyat Daxil ol
Yağ sızmasını necə dayandırmaq olar?

Yağ sızmasını necə dayandırmaq olar?

717 14 04 2020

Mühərrikdən və avtomobilin digər qovşaqlarından yağ sızıntısını dayandırmaq mümkündür

Dörddən üç halda mühərrikdən yağ sızması iş zamanı elastikliyini itirmiş aralıqların (salnik) təbii aşınması ilə əlaqələndirilir. Hissənin özü bir qəpiyə dəyər, amma təmir bahalı olacaq və peşəkar müdaxilə tələb edir. Rezin aralıqları özbaşına bərpa etmək mümkündürmü? 

Avtomobil sürətlə qocalır və nəqliyyat vasitəsinin yaşına və məsafəsinə ciddi təsir edən ilk şey - rezin aralıqlar, mühərrik, ötürücü qutu və sükan idarəedilməsinin hidrogücləndirici aralıqlarıdır. Bütün bu zərif müəyyənliklər, "tərləmə", "damlama" kimi, yalnız bir şey haqqında danışır: yağ aralıqlardan axır, təmir isə günəş diskindən daha sürətli üfüqdə yaranır.

Hissə ucuzdur, amma işin qiyməti adamın tüklərini biz-biz edir. Qovşaq sökülməlidir, yuyulmalıdır, müayinə edilməlidir, zədələnmiş element dəyişdirilməlidir, eyni zamanda oxşar vəziyyətdə olan daha çoxu tapılmalıdır, sonra yığılır və yağ dəyişdirilir. Nəticədə, 5 - 6 manatlıq aralıq, xeyli vəsait sərf etmək üçün bir fürsət olur. Qovşağı özünüzün bərpa etməniz demək olar ki, mümkün deyil: peşəkar bacarıq və qızıl əllər, eləcə də ixtisaslaşdırılmış bir alət tələb olunur. Həm də çoxlu boş vaxt lazımdır. Avtomobil xidmət mərkəzlərinə baş çəkməyin alternativi yoxdur? Qərar verməyə tələsməyin.

Mühərrikin aralıqlarının və rezin doldurucularının elastikliyini bərpa etmək üçün müvafiq mağazaya getmək və bir neçə yüz kilometr məsafədə yürüş edərək aralıqların elastikliyini bərpa edəcək və eyni zamanda güc qurğusunun normal işləməsini təmin edən "kimya" almaq lazımdır. Belə bir tərkibin nümunəsi, Amerikanın avtomobil kimya istehsalçısı olan Hi-Gear şirkətinin mühərrik üçün olan STOP-TECH məhsuludur. Dərman aralıqların və rezin doldurucuların xüsusiyyətlərini tez bir zamanda bərpa edəcəkdir.

Mexanika sadədir: qırmızı şüşədən mühərrikə mayeni süzün və yağımızı lazımi həcmdə əlavə edin. "Ağıllı kimya"nın düzgün işləməsi üçün təxminən 500 kilometr sürmək lazımdır. Bu, tərkibindəki sintetik polimerin rezin quruluşa nüfuz etdiyi müddətdir. Soyutma sistemi üçün mastiklərdən fərqli olaraq mühərrik üçün "STOP-TECH" və Hi-Gear-dən ötürücü qutu çatlamaz və çuxurları bağlamır, yalnız mühərrikin rezin hissələri ilə qarşılıqlı təsir göstərərək elastikliyini bərpa edib yüngül şişməyə səbəb olduğunu başa düşmək lazımdır. Hi-Gear-dən olan "STOP-TECH" möcüzəvi təsirə malik deyil: əgər araqlıq zədələnmiş, çatlamışsa və ya kritik bir şəkildə köhnəlibsə, STOP-TECH kömək etmir. Buna görə tərkib profilaktik tədbir kimi istifadə edilmiş avtomobillərdə də istifadə oluna bilər və istifadə etmək lazımdır - profilaktik tədbirlər həmişə hər hansı bir təmirdən daha ucuz başa gələcək.

Hidrogücləndirici sükan mayesi avtomobilə bütün ömrü boyu töküldüyünə inanılır, buna görə də bir çox sürücü bu qovşağa əhəmiyyət vermir. Lakin, yağ higroskopikdir və qurğunun özü zamanla aşınma məhsulları istehsal edir. Nəticədə çirk, "naqar" və metal hissəcikləri güc sükanın hidrogücləndirici nasosunu və lövhəciyi sıradan çıxarır, köhnəlmiş yağ isə rezin aralıqların aşınmasına səbəb olur. Lövhəcik əvvəlcə "tərləməyə", sonra isə "axmağa" başlayır.

Mexanikin bacarığı və biliyi ümidi ilə işləyən qurğunu sökməzdən əvvəl, bu gün mövcud olan problemin həlli variantlarını nəzərdən keçirin və oxuyun. Avtomobili uzun bir təmirə qoymadan, daha ucuz qiymətə ondan xilas ola biləcəyiniz mümkündür. Aralıqların və rezin doldurucuların pozulması - məhz belə bir hekayənin nümunəsidir.